AdminS

  

Uczniowie klasy 2 d i 3 a również rozpoczęli przygodę z programowaniem. Pod czujnym okiem p. Agaty Baczyńskiej i p. Elżbiety Wojtkowiak odkryliśmy już tajemnice kodów, sekwencji i algorytmu, poznaliśmy działanie małego robota Ozobota. Teraz ruszamy na pomoc kosmicie Scottiemu, którego statek kosmiczny uległ awarii i przymusowo wylądował na naszej planecie. Marzy o powrocie do domu i właśnie my mu w tym pomożemy. Na tych zajęciach zamieniamy się w młodych programistów. Piszemy polecenia w języku programowania, szukamy optymalnych rozwiązań i zaliczamy kolejne moduły gry. Uczymy się dostrzegania i rozwiązywania problemów staramy się samodzielnie i logicznie myśleć. Kodowanie wymaga od nas również cierpliwości i wytrwałości. Już zauważyliśmy, że podstawą sukcesu jest twórcza współpraca. Zajęcia programowania są bardzo odkrywcze a czas na nich mija z kosmiczną niemalże prędkością!

Wkręceni w programowanie uczniowie klasy 2 d i 3 a